Rendelés, információk


AJÁNLATKÉRÉS, SZÁLLÍTÁSI, RENDELÉSI INFORMÁCIÓK


  •  Az ajánlat-tétel és a megrendelés kizárólag írásban történik.
  • A feltüntetett nettó és bruttó árak naprakészek.
  • Teljeskörű árajánlat – szállítási és fizetési feltételekkel és az összes költség megjelölésével.
  • Nagyobb tétel megrendelése esetén mennyiségi kedvezményt adunk.
  • Nagyobb beruházás, komplett óvoda, bölcsőde és egyéb intézmény berendezés előtt díjtalan helyszíni felmérés.
  • A bútorok nem lapraszereltek, hanem ragasztva és csapolva készülnek teljesen készre szerelve. Így sokkal tartósabbak, nagyobb a stabilitásuk és Önnek sem kell bonyolult ábrák szerint összeszerelni…
  • A bútorok terjedelmesek, sérülékenyek, a szállításuk emiatt költségesebb lehet, mint a lapraszerelt bútoroké.
  • A megrendelt áru átvétele történhet személyesen műhelyünkben Dunakeszin vagy házhozszállítással.
  • Az érdeklődők kérdéseire e-mailben és/vagy telefonon is igyekszünk kimerítő válaszokat adni. Kérjen tanácsot az óvodai bútorok elhelyezésével kapcsolatban! Forduljon hozzánk bizalommal bármilyen- a termékekkel, rendeléssel kapcsolatos – kérdéssel!

A RENDELÉS MENETE online rendeles


  • Válassza ki a terméklistából a szükséges termékeket!
  • Mérje meg a helyiségben a leendő bútorok elhelyezkedését!
  • Kérjen árajánlatot az így kiválasztott bútorok gyártására/szállítására: info@katedrabutor.hu
  • Az ajánlatkéréshez szükséges adatok: pontos SZÁMLÁZÁSI NÉV, CÍM szállítási név, cím, kapcsolattartó név, telefonszám.
  • Ajánlatkérő levelében tüntesse fel a rendelendő mennyiséget, a választott lap színét, az esetleges szállítási címet és adjon meg egy kapcsolattartói telefonszámot!
  • Ajánlatunkat munkanapokon legkésőbb 48 órán belül elkészítjük és válasz e-mailben küldjük.
  • Amennyiben hivatalos  – cégszerűen aláírt, bélyegzett – árajánlatra van szüksége, kérjük jelezze!
  • Ajánlatunkban feltüntetésre kerülnek: az árajánlat hivatkozási száma, a termék cikkszáma, egységára, mérete, műszaki leírása, színe, a szállítás várható határideje, a szállítási díj, az ajánlat érvényessége, a fizetés módja és ütemezése.
  • Erre az árajánlatra – amennyiben a feltételek megfelelnek – egy egyszerű válaszban tud reagálni, amelyben szerepel, hogy a termékeket megrendeli.
  • Megrendelő levelében tüntesse fel, hogy az ajánlott fizetési feltételek közül melyiket választja!
  • Megrendelését munkanapokon 24 órán belül visszaigazoljuk.
  • Az elkészült bútorok, textíliák szállítása/átvétele előtt értesítést küldünk.

GDPR-ADATVÉDELEM

A Simplex Csoport Kft. az intézményi ajánlatkérők által megadott ügyintézői személyes adatokat (ügyintéző neve, telefonszáma) az Adatvédelmi törvény rendelkezései szerint használja fel. A felhasználás kizárólag a megrendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartásra korlátozódik.


BÚTORSZÁLLÍTÁS

1. lehetőség – megrendelő a kész bútort – előzetes időpont-egyeztetést követően – saját maga szállítja el a Dunakeszi Repülőtéri út 1. sz. alatti Ipari Parkban lévő műhelyből


2. lehetőség – házhozszállítás: az elkészült bútorokat az árajánlatban feltüntetett szállítási díj felszámításával kollégáink szakszerűen kiszállítják a megadott szállítási címre.


Bútor házhoz szállítást csak nettó 50 000Ft rendelési összeg felett vállalunk.


SZÁLLÍTÁSI DÍJ

A szállítási díj mértéke függ a termékek típusától, mennyiségétől, a távolságtól, így minden ajánlatunkhoz útvonaltervező segítségével külön szállítási díj kalkulációt készítünk.

A szállítási díj tartalmazza az üzemanyagköltséget és a kolléga/kollégák munkadíját.

A szállítás kérhető rakodással vagy rakodás nélkül. Utóbbi esetben kollégánk a bejáratig szállítja a bútorokat, a rakodásról a megrendelő gondoskodik.

Zuglói telephelyünkön teherautó bérlési szolgáltatásunk is megrendelőink rendelkezésére áll, melyről a http://www.kisteherautoberles.hu weboldalunk ad teljeskörű tájékoztatást.

t2 kicsi másolata


EGYÉB TERMÉKEK (TEXTÍLIÁK, FEKTETŐ ÁGYAK) SZÁLLÍTÁSA

Az óvodai textíliák házhozszállítása előre egyeztetett feltételekkel a GLS csomagküldő szolgáltatásával történik. A szállítási díj minden esetben a megrendelt áru tömegétől és térfogatától függ. A csomagszállítás díja az ajánlati lapon kerül feltüntetésre.


HELYSZÍNI SZERELÉS 

Bútoraink teljesen összeszerelt állapotban kerülnek kiszállításra. Igény esetén azonban vállaljuk a legyártott bútorok egymáshoz vagy más belsőépítészeti elemhez történő rögzítését. Ezt a szolgáltatásunkat a bútorok alapára nem tartalmazza, arra külön ajánlatot adunk.


KEDVEZMÉNYEK

mennyiségi kedvezmény – a megrendelt óvodai bútorok mennyiségének, értékének függvényében egyedi megállapodás szerint

időszakos akciók, kampányok – szezonális vagy alkalomszerű kedvezmény


SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A saját gyártású bútorok esetében a szállítási határidő függ a megrendelt bútorok mennyiségétől és az aktuális gyártókapacitástól. Átlagos gyártási idő 4-5 hét.

Óvodai fektetők esetében a szállítási határidő az aktuális raktárkészlet függvényében kb. 2 hét.

A textíliák esetében – különösen a steppelt, töltött termékeknél a szállítási határidő 4-5 hét.
Írásos ajánlatunkban a szállítási határidő pontosan feltüntetésre kerül.
Sürgős esetekben egyedi szállítási határidő is lehetséges.


SZÁMLÁZÁS

Az árut a beérkezett megrendelő levélben feltüntetett számlázási adatokkal számlázzuk. A számla lehet hagyományos papír vagy távszámla. A távszámlát a számlázó szoftverünk automatikusan küldi a vevő e-mail fiókjába PDF mellékletként. Ezt a számlát a vevő tudja kinyomtatni az e-mailből.

Ez a NAV által elfogadott számlaformátum aláírás és bélyegző nélkül érvényes.

 


FIZETÉS

A számlát az alábbi fizetési mód és ütemezés szerint lehet kiegyenlíteni:

  1. előre utalás
  2. 30% előleg fizetése átutalással díjbekérő alapján, a további 70% teljesítéskor fizetendő készpénzben vagy aznap indított átutalással
  3. teljesítést követő 5 naptári napos átutalás

A fizetési feltételeket írásos árajánlatunkban jelöljük meg.

Előlegfizetés esetén a megrendelés időpontja az a nap, amikor az előre átutalt összeg cégünk számláján jóváírásra kerül.

A Simplex Csoport Kft. fenntartja a jogot, hogy a fizetési módot és ütemezést minden esetben egyedi elbírálás szerint határozza meg.


ÁTVÉTEL

A bútorok átadás-átvétele szállítólevélen történik.

Amennyiben bármilyen probléma, sérülés történik, vagy a megrendelés során rögzítettekhez képest eltérés van az átvett termékkel kapcsolatban, a szállítólevél mindkét példányán kérjük dokumentálni!