Szállítás, fizetés


BÚTORSZÁLLÍTÁS


Bútor házhozszállítást csak nettó 50 000Ft rendelési összeg felett vállalunk.


1. lehetőség – megrendelő a kész bútort – előzetes időpont-egyeztetést követően – saját maga szállítja el a Dunakeszi Repülőtéri út 1. sz. alatti Ipari Parkban lévő műhelyből


2. lehetőség – házhozszállítás: az elkészült bútorokat az árajánlatban feltüntetett szállítási díj felszámításával kollégáink szakszerűen kiszállítják a megadott szállítási címre.


 

A szállítási díj mértéke függ a termékek típusától, mennyiségétől, a távolságtól, így minden ajánlatunkhoz útvonaltervező segítségével külön szállítási díj kalkulációt készítünk.

A szállítási díj tartalmazza az üzemanyagköltséget és a kolléga/kollégák munkadíját.

A szállítás kérhető rakodással vagy rakodás nélkül. Utóbbi esetben kollégánk a bejáratig szállítja a bútorokat, a rakodásról a megrendelő gondoskodik.

Zuglói telephelyünkön teherautó bérlési szolgáltatásunk is megrendelőink rendelkezésére áll, melyről a http://www.kisteherautoberles.hu weboldalunk ad teljeskörű tájékoztatást.

t2 kicsi másolata


EGYÉB TERMÉKEK (TEXTÍLIÁK) SZÁLLÍTÁSA

Az óvodai textíliák házhozszállítása előre egyeztetett feltételekkel az MPL (Magyar Posta Logisztika) csomagküldő szolgáltatásával történik. A szállítási díj minden esetben a megrendelt áru tömegétől és térfogatától függ.


HELYSZÍNI SZERELÉS 

Bútoraink teljesen összeszerelt állapotban kerülnek kiszállításra. Igény esetén azonban vállaljuk a legyártott bútorok egymáshoz vagy más belsőépítészeti elemhez történő rögzítését. Ezt a szolgáltatásunkat a bútorok alapára nem tartalmazza, arra külön ajánlatot adunk.


KEDVEZMÉNYEK

mennyiségi kedvezmény – a megrendelt óvodai bútorok mennyiségének, értékének függvényében egyedi megállapodás szerint

időszakos akciók, kampányok – szezonális vagy alkalomszerű kedvezmények


SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A saját gyártású bútorok esetében a szállítási határidő függ a megrendelt bútorok mennyiségétől és az aktuális gyártókapacitástól. Átlagos gyártási idő 2-4 hét.

Óvodai fektetők és textíliák esetében a szállítási határidő az aktuális készlet függvényében kb. 2 hét.
Írásos ajánlatunkban a szállítási határidő pontosan feltüntetésre kerül.
Sürgős esetekben egyedi szállítási határidő is lehetséges.


SZÁMLÁZÁS

Az árut a beérkezett megrendelő levélben feltüntetett számlázási adatokkal számlázzuk. A számla lehet hagyományos papír vagy távszámla. A távszámlát a számlázó szoftverünk automatikusan küldi a vevő e-mail fiókjába és a vevő tudja kinyomtatni az e-mailben megjelölt linken keresztül. Így:

tavszamla_email

Ez a NAV által elfogadott számlaformátum aláírás és bélyegző nélkül érvényes.


FIZETÉS

A számlát az alábbi fizetési mód és ütemezés szerint lehet kiegyenlíteni:

  1. előre utalás
  2. 30% előleg fizetése átutalással díjbekérő alapján, a további 70% teljesítéskor fizetendő készpénzben vagy aznap indított átutalással
  3. teljesítést követő 5 naptári napos átutalás

A fizetési feltételeket írásos árajánlatunkban jelöljük meg.

Előlegfizetés esetén a megrendelés időpontja az a nap, amikor az előre átutalt összeg cégünk számláján jóváírásra kerül.

A Simplex Csoport Kft. fenntartja a jogot, hogy a fizetési módot és ütemezést minden esetben egyedi elbírálás szerint határozza meg.


ÁTVÉTEL

A bútorok átadás-átvétele szállítólevélen történik.

Amennyiben bármilyen probléma, sérülés történik, vagy a megrendelés során rögzítettekhez képest eltérés van az átvett termékkel kapcsolatban, a szállítólevél mindkét példányán kérjük dokumentálni!